2010年7月11日 星期日

聰父結婚

7 月10 日 2010 年, 係我由細玩到大ge 聰父ge 大日子~
聰父細個成日都黎我屋企打机, 我婆婆最鍚e 個外甥, 我食親乜野, 佢都會有份, 同我一人一半, 我仲記得細個食蒸水蛋, 次次都係佢分開三份, 個人都公正, 不過我次次都勁快食晒自己個d..之后扮晒野, 食多少少佢個份~~所以感情都算唔錯~~估唔到失驚無神, 茵姨話俾我知...佢要結婚!?!??

佢長大左之後...就係一個正中宅男, 我無諗過佢有女朋友拍左咁多年拖...竟然仲結埋做夫妻?!
可能我覺得佢都仲係一個白痴仔..所以無諗過佢會成家立室, 仲咁突然?!

我都番左大陸飲佢個喜酒, 我同聰父咁close, 我都係第一次見佢個女朋友*now 係老婆.....
去飲個度...好有親友, 我個個都唔係好識, 我識個d 即係親少少個d 又唔知坐晒去邊, 所以我都無乜走黎走去, 我坐係度食only..我一直都唔係咁鐘意大陸個d 所謂有錢親戚...成日都覺得我屋企好窮, 周維唱話我好窮, 仲養貓諸而此類... 我唔係咁鐘意聽e d 8 掛野...我又覺得咁話我屋企我覺得好難聽, 雖然我屋企真係窮, 我又真係有養貓, 但係我又真係唔知點解一場親戚又咁樣拎人地d 野黎唱lor~自己耳仔聽到覺得好撚煩, 同覺得d 長舌婦好撚仆街...

都飲得唔係咁開心~~番屋企又要拖地~~
貓貓生活得健康~但係銀仔仲係柯nancy...>..